Doktorlar önermiyor
Süte geçiyormuş kimyasallar
He sorarsanız 40 çıkınca ben de boyattım çnkü beyazlarım coşmuştu artık
Ombre vs gibi daha keyfi işlemler için bence ek gıdaya geçmesini bekleyin
Keratin bakım yaptırmak istiyordum ben de erteledim o da sakıncalıymış