Ertugrulannes çok az miktarmış erteleyebilirseniz iki üç aylık olsun yine çok sık emiyorlar ve işlem uzun sürüyor o kadar beklemek sıkıntı olur mu bi bakın isterseniz. annem kuaföre getirmişti 4 saatte bi emiyodu ombre olduğu için kuaförde emzirmiştim 3aylıkken 6 saat sürmüştü. Dipleri boyatmak da yani komple boyamak da yine 2 saat sürer minimum içiniz rahat etsin derseniz acık daha emme aralığı açılınca boyatın bence.