Ben aynı durumda doktora sorduğumda emeklemek bizim için gelişim aşaması değildir demişti. Oturmasından sonraki aşama yurumesiymis. 13aylikken emekledi ,14aylikken yürüdü kızım. Şimdi tutamıyoruz koşuyor 15aylik. Devlet hastanesi doktoru bu arada bizim sürekli gittiğimiz.