Yagmur-Cansu22 Bebeğinin takibini yapan doktor ise bence sizden isteneni yapın derdim sonuçta başla doktora da gidip yine muayene ücreti ödeyeceksiniz sadece emin olmak herhangi bir sıkıntı var ise erken teşhis koymak için istemiş olabilir . Ben ora tuzağı olduğunu düşünmüyorum asla örnek, bebeğimin 3 gündür burnu tıkanıyordu normalde serumfizyolojik ile açılan burnu hiç açılmadı 3 gün tıkandı ama onun dışında hiç birşey yoktu ben daha fazla dayanamadım dün kendi doktoruna götürdüm özelde hemen kan ve idrar tahlili istedi emin olalım ona göre ilaç başlayalım dedi tabi eşim biraz söylendi kızımız iyi boşuna ağlatmasınlar ne gerek var kan testine oda tuzağı cart curt zaten Özek sağlığımız var bizden birşey gitmeyecek ama bebeğimiz iyi yaptırmayalım dedi hayır dedim emin olmak istiyorum ve yaptırdım sonuç kan değerleri idrar değerleri çok kötü çıktı direk antibiyotik ve ventolin başladık dünden bugüne bebegim toparlandı çok şükür eğer ben doktorun istediği tetkikleri yaptırmasaydım bebegim bugün daha kötü olacaktı belki ciğerlerine inecekti Allah korusun ki 3 aylıkken rsv virüsü atlattık . Kısacası doktorunuzu dinleyin bir sorun sezmese istemez sizden bunu.