Kızım 11,5 aylık. Dün 1 yaş kontrolüne gittik. Çok şükür herşey yolunda. Emeklemiyor, yürümüyor. Ama döne döne yerde geziyor 😂 otururken karın üstü yatıp dönüyor.
Yani ben bir bebeğin emeklememe durumun olacağının bilincindeyim. Her bebek emeklemez, her bebek hemen yürümez. Benim ablam 2 yaşında yürümüş ben ise 9 aylıkken koşuyodun diyor annem.
Doktorumuz hareket eksikliğinden yinede bi Nöroloji görsün dedi. Anlam veremedim. Özeller hep mi böyle 🤦🏻♀️ 1 yaş kan tahlili verdik kontrol için korkunç rakamlar.
Hiç içimden gelmiyor. Gerek var gerçekten 11,5 aylık bebek için şimdiden Nöroliye 🫠