gkbyza Betulalyaa my body my rules cular gelmeden çabuk 😁 küçücük bir küpe deliği. Sanki çocuklara neoevrim geçirtiyormuşuz gibi yorumlara şaşırdım yani. Ben aklı ermeden deldirmeyi düşünüyorum şuan 5 aylık bi 3-4 ay sonra falan. küçükken kıkırdak dokunun iyileşmesi daha çabuk olur. Büyüyünce bu işlemi yaptırmak istediği halde korkabilir
Mommqueen Betulalyaa 4 yaşında kendi karar verdi ve deldirdik 😇 çok çok klasik yılların bi modeli var renkli taşları var arkası kilitli dedesi almştı hedıye çokta rahat kullanımı menunuz
Hndealnathn 2 yaşında deldirmedim küpeleri 1 senedir kutusunda duruyor.3 yaş ve sonrası ideal diyor doktorumuz. Bakalım
prensesannesii3 Betulalyaa 8 aylıkken deldirdim delinirken birazcık ağladı bidaha hiç ağlamadı evde sürekli vazelin pişik kremi falan sürdüm hemen iyileşti 1 ay sonra kendi küpelerini taktım 🥰
prensesannesii3 Noname21 hanfendi neden çocuğumuza eziyet yapalım ? Siz bebeğinize aşı yaptırmıyormusunuz galiba inanın kızım aşı yaptırırken ağladığından daha az ağladı eziyet olarak görmüyorum 10 saniyelik bi olay tenleri çok taze hemen iyileşti bile büyüyünce zor iyileşir ben 20 yaşında deldirdim nerdeyse 1 seneye yakın acısını çektim yatamadım bile
Noname21 prensesannesii3 ne alakası var aşı ile aynı şey mi aşıyo sağlığı için hasta olmasın diye yaptırıyorsunuz kuşak deldirmenin çocuğa faydası ne.
Nazlimu_ prensesannesii3 aşı ile küpe arasındaki bağlantı nedir acaba ? Yada aşının bebeklere faydaları ortadayken küpenin ne gibi bir faydası var ? Ayrıca ben daha önce hiç 1 yılda iyileşen kulak deliği görmedim. Kıkırdakdaki deliğin bile iyileşmesi genelde o kadar sürmüyor. Sizin baya hassas bir teniniz var galiba iyilesmesi 1 seneye yakın sürdüğüne göre
Zlm prensesannesii3 eziyet olan deldirme işlemi değil benimde kulağım delik bana sonradan bebekken deldirmisler ama ben küpe kullanmıyorum ama her abdest alisimda delikleri yıkamak zorundayım. Ayrıca birisi sağlık için birisi sizin zevkiniz için
melodika Cocolingo ben de bunu yazmak için gelmiştim 😂 yani küçücük bebeğin vücudunda neden ömürlük iz bırakalım ki tamam annesiyiz babasıyız ama bunu yapmaya hakkımız yok bence. Nasıl ki bebeğe dövme yaptırmıyoruz, kulağını da deldiremeyiz
Cocolingo melodika kesinlikle öyle zaten bir yaş öncesi delimler ileriki yaşlarda sıkıntı çıkartıyor delik normale göre altta kalıyor, kaldiki bakalım kendi isteyecekmi belki küpe sevmeyecek, ebeveyniz diye bedenine izinsiz müdahale etmeye hakkımız yok 🥰
Elifhakan12 Betulalyaa Eczanenin verdiği küpeleri takıyoruz. Özel zamanlarda altın top küpelerini kullanıyorum
Betulalyaa ada_21 bende şimdiden alışması için istiyorum zaten ılerleyen zamanlarda kulağını çekiştirmesin diye ☺️ ne güzel sizin bebişiniz alısmış nerede delirdirmiştiniz kulağını ? Küpe secımınız nasıl olmuştu
ada_21 Betulalyaa kuyumcuda deldirdim ben basta steril küpe kaliyor 15 gün civarında sonra ben küçük. Bebekler icin halka küpler vardi altın ondan aldım top küpe arkasi.cok çıkıyor ve düşüyor steril kupeden anlayacaksiniz onu devamli kupe arkasi kolluyorsunuz düşüyor çünkü
Betulalyaa OykDrn direk altın küpe kullanamıyorsunuz ki büyükler den altın daha çabuk iyileştirir diye duyuyordum ben o yüzden küpe seçiminide sordum :) nerede deldırdınız siz canım
OykDrn Betulalyaa klinikte deldirdim doktor bizzat kendi deldi 3 hafta 1 yıla kadar istersen bu küpeleri kullana bilirsin dedi altın küpemiz var 3 haftanın sonunda onları taksam bir sorun olur mu dediğimde olmaz taka bilirsin dedi ve o gündür bu gündür hiç sorun yaşamadk çok şükür
Betulalyaa KumsalDerya bende bayramdan önce deldirmek istiyorum çok tatlı oluyorlar ☺️ güle güle kullansın prenses
Betulalyaa Motherb sizinle aynı fikirdeyim 👏👏👏👏küçükken deldirmek daha iyi bende de en azından elini götürmüyor canını acıtmıyor :) ve bebeklerin yaraları çok çabuk iyileşiyor
Kirmiziboncugunannesi Betulalyaa Kayınvalide tarafından bana direkt sorulamadığı için kızıma “hanimiş küpeleri nerdeymis aa senin küpen yok mu” diyerek gün aşırı sorması ve darlaması yüzünden sanırım hiç deldirmeyeceğim inada bindi çünkü 😃 sansa da 3-4 tane hediye gelmişti küpe.
Nazlimu_ Kirmiziboncugunannesi off benim kayınvalidemde bu ara taktı kulak deldirmeye. Deldirmicem diyorum resmen benimle inatlaşıyor. Geçen gün gideyimde senden habersiz deldireyim bu böyle olmicak diyo. Memleket meselesi oldu çocuğun kulakları 😂