MineBos Betulalyaa 1 yaşına 4 gün kala deldirdim şuan 13 aylık hiç bi sıkıntı da olmadı ağrı sızı vs o da alıştı zaten. Büyüyünce deldirmek daha zor deldirmek istese bile karşı gelebiliyolar korkudan niyetin varsa işinin ehli birne deldirmeni tavsiye ederim
Nazlimu_ prensesannesii3 aşı ile küpe arasındaki bağlantı nedir acaba ? Yada aşının bebeklere faydaları ortadayken küpenin ne gibi bir faydası var ? Ayrıca ben daha önce hiç 1 yılda iyileşen kulak deliği görmedim. Kıkırdakdaki deliğin bile iyileşmesi genelde o kadar sürmüyor. Sizin baya hassas bir teniniz var galiba iyilesmesi 1 seneye yakın sürdüğüne göre
prensesannesii3 Nazlimu_ hanfendi eziyet diyor ya eziyet olmadığını söylüyorum ozaman aşıda eziyet sonuçta ondada ağlıyor çocuk değilmi ? Herkesin kendi kararı deldir deldirme demiyorum zaten çocuğunun kulağını deldiren anneleri cani anne olarak göstermekten vazgeçin
Nazlimu_ Kirmiziboncugunannesi off benim kayınvalidemde bu ara taktı kulak deldirmeye. Deldirmicem diyorum resmen benimle inatlaşıyor. Geçen gün gideyimde senden habersiz deldireyim bu böyle olmicak diyo. Memleket meselesi oldu çocuğun kulakları 😂
Elifhakan12 Betulalyaa Eczanenin verdiği küpeleri takıyoruz. Özel zamanlarda altın top küpelerini kullanıyorum
MineBos Betulalyaa Zaten delerken küpe takıyolar ilaçlı küpeymiş o takılan delinirken anestol krem sürdük tık deldi 2 ay sonra altın küpe takabilirsn dedi delen amca bayramda kısmetse küpelerimizi değiştircez
Nazlimu_ prensesannesii3 valla benim kimseyi cani olarak gösterdiğim yok. Herkesin fikri aynı değil. Herkes benimle aynı fikirde olmak zorunda da değil. Sadece durumu aşıyla örneklendirmeniz saçma geldi bana
Zlm prensesannesii3 eziyet olan deldirme işlemi değil benimde kulağım delik bana sonradan bebekken deldirmisler ama ben küpe kullanmıyorum ama her abdest alisimda delikleri yıkamak zorundayım. Ayrıca birisi sağlık için birisi sizin zevkiniz için
ada_21 Betulalyaa kuyumcuda deldirdim ben basta steril küpe kaliyor 15 gün civarında sonra ben küçük. Bebekler icin halka küpler vardi altın ondan aldım top küpe arkasi.cok çıkıyor ve düşüyor steril kupeden anlayacaksiniz onu devamli kupe arkasi kolluyorsunuz düşüyor çünkü
Sedakoc Betulalyaa Cocolingo kesinlikle katılıyorum annem bana sormadan deldirmiş kulağımı ve asla küpe takmayı sevmiyorum. Keşke bana da sorsaydınız diyorum 😂 Bebek de olsa kendi kararı ve aklı erdiğinde kendi istediğinde yapılmalı
Ysmndmrl Betulalyaa ben deldirmedim kendi aklı erince isterse deldirirsin bende küpeler alerji yapıyor kesinlikle altın olmayan şüphe yalamıyorum metalin tenime tema etmemeli lazım hemen yara oluyor kızım alerjik bu nedenle büyünce kendi isterse yapsın. Kulağıma 2. Delik deldirdim yara aylarca geçmedi bu nedenle kızıma kıyamıyorum
ilosasell Betulalyaa biz deldirdk 3 4 gün önce kızım 2.5 yaşında istiyordu küpeyi. İlkinde ağlamadı ikincide ağlayacak gibi oldu şeker alacaz dedik onda da ağlamadı 🤗
OykDrn Betulalyaa klinikte deldirdim doktor bizzat kendi deldi 3 hafta 1 yıla kadar istersen bu küpeleri kullana bilirsin dedi altın küpemiz var 3 haftanın sonunda onları taksam bir sorun olur mu dediğimde olmaz taka bilirsin dedi ve o gündür bu gündür hiç sorun yaşamadk çok şükür
OykDrn Betulalyaa ben kendim teramisin kullandım kendim bekarken burnumu kulağımı deldirdiğimde de kullanmştm hemen iyileşti
Minnikkizz Betulalyaa ya bebisim 6 aylık. Çok deldirmek istiyorum ama kuyumcu arkadaşımız kulak memesi gelişmiyor en azından 1 yasini doldursun dedi. Mecbur bekliyoruz