Noname21 hanfendi neden çocuğumuza eziyet yapalım ? Siz bebeğinize aşı yaptırmıyormusunuz galiba inanın kızım aşı yaptırırken ağladığından daha az ağladı eziyet olarak görmüyorum 10 saniyelik bi olay tenleri çok taze hemen iyileşti bile büyüyünce zor iyileşir ben 20 yaşında deldirdim nerdeyse 1 seneye yakın acısını çektim yatamadım bile