Efelar8 26 Ağustosta eşim ufak bi kaza atlattı sanırım ona duyduğum üzüntüden o gece uyuyamadım 27si cumartesi evdeyiz tv falan izliyoruz ama bana bi gaz geldi geğirip duruyorum afedersiniz bi de hafif hafif belime sancı giriyo, araba da hafif hasarlı pazartesi eşim servise verecek. Dedim araba hala bizdeyken bi nst ye giriyim en azından hastaneye gidelim. Acil doktoru önce açılmama baktı en kötü açılma kontrolümü yaptı sağolsun🙄 3cm di nst için burda mı bağlayalım yatış mı verelim diye sorunca eve dönmek istemedim yatayım dedim yattım pek sancı gözükmedi ama eve de yollamak istemedi doktorum sonuçları öğrenince. Akşam 6da yatmış oldum hastaneye. O gece öyle geçti hafif sancılar yükseliyo açılma da yarım cm falan ilerledi. Ertesi sabah 10 gibi suni sancı taktılar ip şeklinde bişi(detay veriyorum çünkü komik bişi oldu🫣 herkesin sunisi böyle mi bilmiyorum da) her tuvalet sonrası sifonu çekmeden kontrol et dediler düşmüş mü duruyo mu diye, neyse ben zırt pırt tuvaletteyim arada pilates topunda zıplıyorum arada açılma kontrolüne geliyolar. Bi tuvalete gittiğimde eşim sifonu direkt çekti ana bakmadık tüh dedim. Sonraki açılma kontrolünde düşmüş dedi ebe😬🫣 çok uzun suni almamış oldum yani, artık öğleden sonra dayanılmaz hal aldı sancılar çoğaldı midem bulanıyor açılma ilerlemeye başladı bi yandan da ebeler masaj yaparken suyumu patlattılar ondan sonrası curcuna, kustum falan 😑 normalde doğumumu pek düşünmüyodum o zamanlar bunları yzmak da istemiyordum bana olumsuz gibi geliyodu, neyse tam saati hatırlamıyorum ama beni aldılar doğumhaneye eşim de girebilir mi diye o zamab sorduk doktor da girsin ama kötü etkilerse çıkartırız dedi, Allahtan ordaydı o güç verdi. Benim aslında 39+0 olmuştu ama minnoş kızım karnımda hala çapraz duruydu totişini dayamış sol göğsüme doğru kanala tam girmiyo. Ebeler beni yoğuruyo düzelsin diye yok. Ben dayanamıyorum doktora al ben sezaryen olcam diye bağırıyorum dayan ıkın diyo. Bi tane iri bi ebe var ona sen geç dediler ama nasıl basıyo bağırmışım sen git seni istemiyorum diye🫣😬 doktor bi yandan nst yi kontrol eden hemşireyi azarlıyo dikkat et bi şey olsa en önemli delil o falan diye ben Allahım ne olacak da böyle diyor yav diye ona takılıyorum. neyse birkaç yoğurma sonrası doktor saçını görüyorum hadi az kaldı diye ben de ıkınacak derman kalmadı ama son bi güçle artık doğurdum şükürler olsun. Minnoşu gördük bu benden mi çıktı diye bakıyorum onu temizlemeye alırlarken saate baktım 18.12 mi neydi ama eşim de bebek çıktığı an bakmış 18.10 diyo😬 eşim ağlamış gözler kan çanağı. Az bi kesi olmuş dikiş yapıldı o sıra kızımı giydirip geldiler doktorla hatıra fotosu falan çekildik ama ben o sıra ebelerden özür diliyorum helallik istiyorum Allah sizlere kolay doğum nasip etsin diye dua ediyorum falan😅 iki dk önce terör estiren ben değilim sanki😂 öyle işte teyzoşlar 28ağustosta geldi benim prenses kızım🥰 doğumdan sonra iki hafta kollarım kendine gelemedi demiri tutarken fazla sıkmışım. Bana biraz travma yaşattı doğumum aslında doktorum çok güzel doğurdun diyo ama bilmiyorum ilk doğum olduğundan mıdır ben zorlandım baya ama buna şükür sağlıkla geldi prensesim😊