Merhaba anneler sohbet postu olsun. İlk benden gelsin o zaman.
36+5 haftalıkken doğum yaptım.
3 Ağustos günü sancım varmış ama hissetmedim. Sonra eşim bir iş için Edirne’ye gitti sabahın erken saatlerinde onu yolcu ettim. Sonra lohusa pijama takımı, bebeğime tarak hastane çıkışı, vs sipariş vermiştim onlar geldi. Gidip deterjan alayım yürürüm en azından dedim, eve geldim kahvaltı yaptım bir ağırlık bastı tabağımı bile yıkamadan uyumuşum saatlerce, sonra uyandım karın ağrım var ama tabi doğum diye düşünmüyorum yalancı sancı diye düşünüyorum. Eşime mesaj attım geldiğinde bir doktora gidelim karnım ağrıyor yazdım. Sonra lavaboya gittim iç çamaşırım da kan vardı. Hala doğum diye düşünmüyorum bebeğime birşey oldu diye geçiyor aklımdan. (Bu arada erken doğum riskim vardı) o anki durumda doğum değil bebeğime birşey oldu sandım. Eşimi aradım hemen görümcemi aramış tam evden çıkarken eşim hangi ara geldi bilmiyorum, kimliğimi bile unutmuştum görümcem aldı. hemen aldı beni hastaneye gittik. Açılmam ve kanamam olmasına rağmen doktor eve git dedi eşim kabul etmedi. Bir kaç saat sonra hastanede sancım iyice arttı nst bozuk olduğu için sancılarım çıkmadı. Bir kaç tane nst değiştirdiler ve artık evet doğum dediler. Hastaneye akşam 10da girdim, 5:18 de doğum yaptım. Kızımı sadece 20 saniye gördüm. Erken doğduğu için küvezde kaldı 1 hafta. 2.400 doğdu. Benimki böyle sizin hikayeniz nedir?☺️🌸