Hiç kaçırmam hemen anlatayım ….
Asla sancı su gelmesi bebeğin aşağıya inmesi gibi olaylar yaşamadım. Özel hastanede haftalık kontrollerime gidiyordum 40. Haftaya girdim doktorum ne zaman doğuracaksın dedi bende 4 gün daha bekleyim belki sancım gelir dedim gercekten de bekledim ama sancı falan gelmedi bütün uğraşlarıma rağmen. 40+4 de beni sabah 7 de hastaneye yatırdılar 10 gibi suni sancı almaya başladım. Baya yanıma gelen oldu annemler , kaynanamlar ben odada suni sancı alıyorum onlar da gün yapar gibi sohbet muhabbet :) arada bende dahil oluyorum tabii. Ufak dozlarda aldıgım için akşam 6 ya kadar bir şey anlamdım saat akşam 5 gibi doktorum geldi mesaisini bitirmiş kontrol etti ve suni sancıyı kapatın kendi sancıları düzene girmiş dedi. Ben eve gidiyorum sen açılınca gelcem dedi gitti saat akşam 6 gibi benim sancılar yakmaya başkadı ufak ufak hemşire açılmam baktı 5/6cm epidural istedim sırttan taktılar ama hiç ağrılı sızılı bir işlem değil anlamıyorsunuz bile taktınız mı diye sormuştum hatta sonra o beni bir iki saat rahatlattı ama sancılarımın dozunu azalttı , asla kesmiyor şiddeti yarıya iniyor sadece. Ben o arada bol bol yürüdüm sancı gelince durdum gidince yürüdüm (açılmam durmuştu ve sezaryenden çok korkuyordum ) yürüyüşlerimin cok faydasını gördüm saat akşam 8 e kadar yürüdüm dayanamayacak gibi oldum tekrar ağrı kesici yaptılar ek olarak biraz daha rahatladım yürümeye devam ettim asla yatamıyorum sancı geliyor kıvranıyorum ayakta karşılamak daha rahattı benim için açılmam 8 cm olunca doktoru aradılar saat 9.30 gibi geldi…. İŞTE o AN doktor gelince hızlı bir şekilde ıkınma çalışmaları başladı bebek aşağıya inmedi ben ıkınıyorum doktor karnıma basıyor on santım olmadan seni doğum haneye alamam dedi ben bağırıyorum kesin o zaman beni açılamıyorum diye hastaneyi birbirine kattım ıkındıra ıkındıra 10 cm açıldım ama ölüm gibi bir 20 30 dk geçirdim.. Tam açılınca beni doğum haneye aldılar doktora neden çıkmıyor diye sorunca 3 ıkınmada çıkaracağım dedi gercektende ilk inde nefesim gücüm yetmedi ikicisinde Bebeğin aşağıya indiğini hissettim bi güç geldi ve son ıkınmamda bebeği çıkartmıştı. Bebek çıktıktan sonra bi rahatlama geldi bana o anki rahatlık ohhh dedirtiyor. Sonra bi yarım saat dinlendim yatakta ve bir daha da ne ağrım oldu ne sızım günlük hayata döndüm diyebilirim. 3700g doğdu güneşim sabah saat 10.00 da başlayan maceram akşam 22.22 de mutlu bitti. misafirleri yolcu ettik. eşimle gece beraber kaldık yemek yedik sohbet ettik. Duş alıp rahatladım ve uyudum. Allah isteyen herkese normal doğurmayı nasip etsin. Şimdi 4 aylığız.