Keslin_3 sütle hiç ilgisi yok bizim 13.günde düştü hatta süt damlat diyen oldu ama damlatmadım doktora sorduğumda sezeryan olan annelerin sütlerinin kulağa göze ve göbek bağına damlatılması doğru değil dedi çünkü normal doğumda bebeğin maruz kaldığı yararlı bakteriler sezaryen olan bebeklerde çok bulunmadığı için faydadan çok zararı olur diye söyledi. Doktorunuza falan sormadan süt falan damlatmayın bence bol bol havalandırın hızlıca kuruduğunu görürsünüz.