Bizim 15. Günde düştü, doktor 18 güne kadar düşmezse bir tetkik yapalım demişti, neyseki gerek kalmadı. Kimisinin geç düşebilirmiş endişe etmeyin. Ben de banyo yaptırmadım ama yaptıranlar var bir sıkıntı olmadığını yaptırabileceğimi söylemişti doktor, sadece göbeğini çok güzel kurulamaya özen göstermemi söylemişti ama ben cesaret edemedim, kafasını yıkadım bir de vücudunu ılık nemli bezle temizledim.