Keslin_3 aleyyyyyyy yok canım hiç damlatmiyorum 10. Günüydü dün duş aldırdım kuruttum göbeğini bakalım
aleyyyyyyy Keslin_3 düşer inşallah yakında hiç endişelenmeyin ben o kadar endişelenmiştim ki şimdi hatırladıkça boşa endişelenmişim diyorum 😅
S1903 Keslin_3 bizim de 15. Günde düştü şuan 17 günlük olduk. Göbegi düştükten sonra yıkadım ilk defa.