Benim bebeğim kilolu bir bebek 4370 gr doğdu ilk günler açlıktan ağladı mama verdim kaşıkla veya şırınga ile ama bol bol da emzirdim sütüm emzirdikçe çoğaldı biberona alışmadığı için beni emmeyi bırakmadı şuanda 10 aylık oldu be toplamda 2 kutu mama ancak bitirdik