BirEylulMeselesi Guldas ama şu an aptamil bize gaz ve kabızlık yaptı 😔 gaz için başka mama arayışına geçtim
BirEylulMeselesi Snlevrn SukranUras bebeğim 4kilonun üzerinde doğdu. Hastaneyi ayağa kaldırdı ağlamaktan. Orada mecbur mama verdik ilk sütüm gelmedi diye. Sonra geldi ama yetmedi. Emdikçe çoğaldı ama doymuyor bizim tontik işte. Gündüzleri zaten sürekli memede tutuyorum. Yarım saatte bir istiyor ben de veriyorum. Ama gece gündüz meme açık olmuyor tabi. O yüzden mama takviyesi gerekiyor. Doktorları da söyledi zaten. Emzirme danışmanı da aynı şeyi söyledi. Hiç emzirmiyor değilim. Ben de anne sütünü tercih ederim ama yapacak bir şey yok
BirEylulMeselesi UvercinkaNil şeker var aptamil’de diye biliyorum. O yüzden çok tercih etmiyorum. Zaten bize gaz yapıyor ☹️
BirEylulMeselesi kayitci ben evin içinde kayınvalidemle baş ediyorum öyle sürekli emzir emzir diyen eşimi de tembihlemiş iki koldan geliyorlar alıştım öyle diyenlere 😂 gördülerndoymayınca şimdi onlar ben emzirmeye gidince yarım saat sonra ellerinde mama ile geliyorlar doymadı diye 😬
BirEylulMeselesi kamer12 ummuhanipekoglu bir bize mi gaz yaptı bu aptamil ya herkes onu önermiş ama kabız olduk uyuyamıyoruz gece gündüz ya 😔
dvran22 BirEylulMeselesi biz daha yeni 1 aylık olacağız İlk kullandığım mama aptamildi sonra bebelac gold kullandık her ikisi gaz yapınca bizde aptamil comformile geçtik, bilmiyorum mamadan mıdır ama geçen haftaki kriz geçirdiğim günler bu mamayi kullandığım günden beri yok🤗🤗😋😋
BirEylulMeselesi kayitci bazen şakaya vuruyorum bazen he deyip geçiyorum dediğin gibi. Ya ben seviyorum anlaşıyoruz da aslında. Sadece şu emzirme konusunda sıkıntı yaşıyoruz
Mervemasal BirEylulMeselesi süt alerjisi ola bilir inek sütü alerjisi isterseniz bşr dr a götürün ozamn her marka zarar verir bebeğinize alerji maması alırsınız. Hipp içinde böcek ilacı va gibi söylentiler duydum mühendis oğlu diye bir sayfa var instegramda ordan ama dediğim gibi doğrumu bilmiyorm😇
BirEylulMeselesi Mervemasal evet keseceğim şimdi süt ürünlerini öyle gözlemleyeceğim. Pazartesi zaten 1. Ay kontrolümüz var soracağım doktora da
Guldas [bilinmeyen] Aptamilin conformil maması var. Özel gaz ve kabızlık maması. Elinizdeki aptamilede katarak verebilirsiniz. Bize ilk başta doktorumuz önermişti. Bebeğim kolikti çok iyi geldi.
BirEylulMeselesi Guldas Suleyilmaz dvran22 aptamil conformil deneyeceğim. Gaz sorunumuz her geçen gün artıyor çünkü ☹️
Suleyilmaz BirEylulMeselesi benim de 35 günlük bi oğlum var sütum yetmediği için mama kullanıyorum kesinlikle hipp tavsiye ediyorum ne gaz ne kabızlık yaşamadık ama aptamil denedim hiç memnun kalmadım kabızlık yaptı ve bebeğim sevmedi