Snlevrn
SukranUras
bebeğim 4kilonun üzerinde doğdu. Hastaneyi ayağa kaldırdı ağlamaktan. Orada mecbur mama verdik ilk sütüm gelmedi diye. Sonra geldi ama yetmedi. Emdikçe çoğaldı ama doymuyor bizim tontik işte. Gündüzleri zaten sürekli memede tutuyorum. Yarım saatte bir istiyor ben de veriyorum. Ama gece gündüz meme açık olmuyor tabi. O yüzden mama takviyesi gerekiyor. Doktorları da söyledi zaten. Emzirme danışmanı da aynı şeyi söyledi. Hiç emzirmiyor değilim. Ben de anne sütünü tercih ederim ama yapacak bir şey yok