BirEylulMeselesi ilk defa bu bebek kiloku sütün yetmez mama al diyen doktor duydum doğrusu. Noluyomuş kilolu olunca midesi de mi büyük oluyomuş. Çok mantıksız geldi. Bence mama verme sütün yetecektir. Üstelik emdikçe de çoğalacak. Bebeğin açlıktan ağlamadıkşa Çişli bezi yeteri kadar oldukça Kilo alımı da normal olursa mamaya hiç gerek yok. Mama karşıtı değilim benim oğlum mamayla büyüdü 20 aylık şu an ama böyle boş yere de gereksiz yani 🌸