Seymagirgin Bana kalırsa bebeğiniz boya gittiği için kilosu aynı kalmış, üzülmeyin ve sıkılmayın erkekler herşeyi çok biliyomuş gibi konuşur ama icraatta sıfırlardır. Siz o öyle dedikçe tamam öyledir dikkat ederim deyin köşeniE çekilin siz onun annesisiniz en güzelini yapıyosunuz tabiki üzülmeyin bebeğiniz sağlıklıysa bu problem değil. Benim bebeğimde 4 ay 4 günlük 65 cm 6 kilo , erken doğdu sizin durumunuz bence gayet iyi üzülmeyin