Seymagirgin benim bebeğim 5 aylık ve kilosu 6.400 şuan. Anne sütü alıyor fakat kilo artışı olmadığı için 2 haftadır ek olarak mama vermeye başladım sizin bebeğiniz daha iyi bile sayılır benim kızım 3200 doğmuştu yine de normal sayılır dedi doktor 6 aylık olduğunda bile doğum kilosunun iki katına çıktıysa yeterli diyor ki daha 1 ayı da var sizin daha 2 ayınız var öyle bir kıyaslama yapın derim sütünüz bolsa mamaya geçmeyin benim sütüm azaldı bebeğim aç kalıyordu ağlıyordu doymayınca mecbur geçiş yaptım.