Seymagirgin Sakin sakin ne mamasi bol bol emzirin ben o hataya dustum bebegim mama icerken agliyordum sonra dedimki sutumu cogaltacagim ve rabbime sukurler olsun oylede oldu ilk 20 25 gun mama meme gittik hatta bebegimin ogunden beri kabizlik sorunu hic gitmiyor dedigimi yapin sutunuzu cogaltin sekerli seyler yiyin cogalir sutunuz yavrunuzuda bol bol emzirin benim bebegimsa tam 5 aylik gece 4 kez kendi kalkmasada ben kaldirip emziriyorum bol sutler