Ne çirkin bir konuşma ya çok sinir oldum. Benimde kızım 18 aylıkken 77 cm di. Kızımdan küçük bebekler kızımın boyunu geçti. Bende anne olarak üzülüyorum. Ama yapacak bir şey yok genetik denilen bir şey var kızımda aynı bizim gibi kısa ve biraz toplu. Doğduğunda 43 cmdi olabileceğinin en iyisi oldu zaten doğum boyuna göre diyorum.