Pimpirikliannecik Samyeli008 neden hep annelere yüklenilir acaba çocuk hasta olsa annen bakamamış hasta etmiş vs sözler gerçekten insanı yaralıyor. Evet sizin söylediğiniz örnekte çok insan tanıyorum. ben hep sınıfın en uzunuydum ilk orta okulda liseye geçtim oradada öyleydim ilkokuldan bir arkadaşımız vardı baya kısaydı lise sonda karşılaştık ben şok oldum kız 180 olmuş beni falan geçmiş hatta sordum nasıl bu kadar uzadın diye o da anlamamış 😂 boy attım 1 içinde dedi özel bir şey de yapmamış yani
Samyeli008 Pimpirikliannecik Bazen ara ara bana geliyorlar acaba nerde yanlış yaptım bi hatam var mıydı diye o derece suçlu hissettiriyor insanlar ama bak senin verdiğin örnekte olduğu gibi o kadar çok kişi var ki. 1 yıldır doğum iznindeydim okula bi gittim orta boylu bir öğrencim vardı zayıf da bir kızdı. Bi gittim ki okula sınıfın en uzun boylu kızı olmuş şok oldum. Eşime de dedin hatta o kızı görünce hala umudum var diye😂
Pimpirikliannecik ozlemmm evet sıçrama zamanı oluyormuş bende onu bekliyorum bi sıçrasa aşırı sevineceğim 🥰
Pimpirikliannecik FaaBu evet insan üzülüyor sizi çok iyi anlıyorum inşallah bir anca önce yaşıtlarını yakalar 🙏
findikkurdum56 Pimpirikliannecik belki siz ve eşiniz o yaşlarda öylesinizdie. Sonradan serpilir❤️ her şeyine baktırdınız mı
Pimpirikliannecik findikkurdum56 baktırdım doktorlara söylüyorum çokta tınlamıyorlar birde özele gidiyorum ona rağmen normal değerlerim içinde yakalar deyip geçiyorlar bende anlamadım ki. Ben bebekken iri bir bebekmişim 4300 doğmuşum 😂 eşimde iriymiş baya ama şuan ikimizde zayıfız
Pimpirikliannecik sedauzer06 zaten Kv ve saz ekibi en iyi bilenler sinir oluyorum ya Benim bebeğimde Kısa doğdu ve evet farkı kapatamadı yani şuan 80 cm olsa inanın takmayacağım balık kesinlikle yemiyor onun için möllers aldım onu veriyorum şimdilik
Pimpirikliannecik babyandmom1 sizinki gerçekten güzel toparlamış ama 43 cm doğmuş sonuçta benimki 48 cm doğmuştu
findikkurdum56 Pimpirikliannecik devlet hastanesinde farklı bir doktora götürebilirsiniz siz bilirsimiz tabi. 10 persentilde bir sorun değildir. Belki amcaya belki dedeye , dayıya vs venzemiştir. Bazen bir an da serpiliyorlar. İçiniz rahat değilse diye dedim. Ya da olduğunuz şehirde araştırma hastanesi varsa ordaki çocuk doktoruna gidebilirsiniz
Sibtug Pimpirikliannecik ah bu etraf ah bu söylemler ah böyle kafalarını yere sürterek kıvılcım çıkarasım geliyor ya her çocuk özeldir gelişimi farklıdır genetği farklıdır hiç kafanıza takmayın bir daha da öyle bişey diyen olursa aklı kısa olmasın diyverin ya sinir oldum
MeteNaz Pimpirikliannecik boy çocuk gelişiminde önemli bir faktör. Doktora gidin. Zaten 3-4 ayda uzamasına bakılır eğer ayniysa tedavi gerekir.
Pimpirikliannecik MeteNaz zaten 3 ayda bir genel kontrole gidiyoruz her 3 ayda uzuyor durağanlık olsa evet sıkıntı olabilir. Uzuyor ama yeteri kadar değil hep %10 persintilde. Normal değerlerde olduğu için doktorlar bir şey demiyor
Kuzeymomss Pimpirikliannecik Canım ikinizin boyu iyi aslında yani bence bebeğinin boyuda iyi. Ama şöyle birşey var illa anneye babaya benzeyecek diye birşey yok dedeye dayıya da benzeyebilir. Mesela benim ve eşimin boyu kısa özellikle eşimin 163 falan ama oğlum haftasına göre çok uzun doğdu, kardeşim 13 yaşında boyu 163 babam 190 falan. Yüksek ihtimal onlara çekmiş diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi bence bebeğinin boyu kısa değil
Pimpirikliannecik Kuzeymomss Allah’a şükür persintil içinde ama kendinden 3 ay küçüklerle falan görüşüyoruz onlar bile benimkinden uzun 18 aylık kızlar bile uzun insan üzülmeden edemiyor tabi
Beriska Pimpirikliannecik benim bebeğimin de boyu yaşına kadar hep uzun gitti. Sonra bir kaç ay kadar hiç uzamadı kilosu da aynı kaldı o ara persentil tablosunda düşüş yaşadık. Şimdi ne uzun ne de çok kısa ama aynı şekilde uzaması duracak diye korkuyorum. İştahsızlık da var ne yapacağımı şaşırdım. Kilosu için neyse diyorum da yemeyince nasıl büyüyecek bu çocuk diye düşünmeden edemiyorum
Pimpirikliannecik Beriska inanın iştahla hiç alakası yok eğer öyle olsa benim bebeğim 100 cm olması gerekirdi. O kadar yemesine rağmen minik bir bebek kiloda almıyor metabolizma çok iyi çalışıyor ama günde 2 3 kere büyük tuvaletini yapıyor. Ben kiloya çok takmıyorum boy daha önemli gelişim açısından
ZamaneAnnesii Arkadaşlar bi postta okumuştum bayanın biri bunun icin çocuğunu doktora götürmüştü Argivit focus önermişti doktor uyumadan önce veriliyordu miktar ne kadar dı inanin hatırlamıyorum ama 1 tatli kaşığı olmalı
Pimpirikliannecik ZamaneAnnesii argivit focus odaklanma sorunu yaşayan çocuklar için ve 4 yaştan sonra kullanılıyor. Dikkat dağınıklığına iyi geliyormuş. Boy uzaması için argivit classic kullanılıyor gece yatmadan kullandım ama aşırı enerji verdi uyku sorunu yaşadık ve bizde bir etkisi de olmadı 3 ay kullandım totalde
ugurbocegmm Pimpirikliannecik abooo 3 ay mi çok da pahalı ama ya bunu bilmiyordum teşekkürler 😊 bi de son olarak siz her 3 ay da alıyormusunuz senede 1-2 şişe yeterli mi acaba
Pimpirikliannecik ugurbocegmm evet o yüzden siz ve evdeki diğer aile üyeleri de kullansın 1 tatlı kaşığı kullanabilirsiniz. Sadece bebeğin kullanımı ile bitmez çünkü. Ben 3 ay kullanıp bir süre ara vermeyi düşünüyorum 3 4 ay kadar sonra balık yiyip yememe durumuna göre tekrar başlarım
ugurbocegmm Pimpirikliannecik benim oğlumda pek uzun değil ama bana yeterli ve normal geliyo gerçekten takmıyorum uzarlar elbet. Çok da güzel besleniyormus 🙏🧿 eşimin kuzeni benim oğlanı anca kendi yeğeni ile kıyasliyor ve aynı boylar 3 ay küçük o. Dedim 3 ay bu yahu 3 yaş değil her çocuk kendine özel yapacak bişey yok dedim daha da sustu.
Pimpirikliannecik ugurbocegmm bu kıyaslamalar gerçekten insanı sinir ediyor kendini yetersiz, başarısız hissettiriyor. İnsanlar çok acımasız ve cahil
Pimpirikliannecik Samyeli008 sıçrama dönemine kesinlikle inanıyorum benim abimde ortaokulda sıska ve kısaydi lisede bir boy attı ama anlatamam olan 1 haftada oldu dayımlara gittik hatta o zaman hatırlıyorum siz buna ne yedirdiniz ne içirdiniz ne ara bu kadar uzadı bu çocuk dediler inşallah bizimkilerde sıçrıverir bir an önce 😂🙏