Pimpirikliannecik Liliii möllers balık yağı kullanıyorum Liliii möllers balık yağı kullanıyorum ve kuruyemiş her gün ceviz, badem, dut kurusu ve kaju veriyorum sevecektir yiyor yemeklerini
ugurbocegmm Pimpirikliannecik merhaba bende Mollers aldrdim bugün henüz başlamadim. 27 aylık ne ölçüde vereceğim acaba 🙏
ciciinci Pimpirikliannecik merhaba benim de kizimin boyu hep kisadan gidiyor istahi iyi kilosu da iyi ama.iste boyu kisa.Badem ceviz kaju gibi kuruyemişleri nasil veriyorsunuz ben bogazina kacar diye vermiyorum yesin de istiyorum ama nasıl
Pimpirikliannecik pembehanm Sormayın ağzı olan konuşuyor işte herkes kendini bir şeylerden üstün görmeye çalışıyor okula başlayınca da benimki şöyle seninki böyle olayları olacak galiba :(
Liliii Pimpirikliannecik hey maşaalllaaahh yavruma eee daha ne ben açıkçası dikkat etmeye çalışıyorum bu kadar yapamıyorum. Size laf eden bunun yarısı kadar anca dikkat ediyordur en fazla cidden sıkmayın canınızı siz mükemmel bir annesiniz😚🥰
Pimpirikliannecik Liliii bu kadar emeğe minnak kaldığı için üzülüyorum işte 🥲 çok teşekkür ederim çok tatlısınız♥️
berosunannesi Pimpirikliannecik benim eşim de sülalede en uzun ve karadenizli sizin de öyle mi 😅 benim bebisin de boyu kısa maalesef ama sağlığı yerinde ben önemsemiyorum
Pimpirikliannecik berosunannesi Benim eşim de öyle en uzunu kendi ailesinde dayıları falan uzun ams gitmiş babasına çekmiş 😂 kayınpederim baya kısa boylu kayınvalidem de tam tersi iri ve uzun
Sebusebu Pimpirikliannecik genetik canım tamamen ben yeme içme ile cok ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Tr erkeklerinin boy ortalaması 174 zaten, en kötü ihtimal babasıyla aynı boyda olur. Suan hiç üzülme takma ilerde gerekli vitaminleri kullandırırsın kücük yaşta baskete vs verirsin emin ol en az 5cm farkettiriyor
Pimpirikliannecik Sebusebu evet yeme içme bir yere kadar bencede ama benim annem babam çok uzun değiller 3 kardeşiz üçümüzde uzunuz özellikle abilerim 185 190 hatta kuzenim 2 metreyi geçik anne baba normal boyda ki sülalede o kadar uzun biri de yok nasıl oluyor anlayamadım
Ikicocukbiranne Pimpirikliannecik lisede1.63 boyundaydim üniversiteye başladığımda 1.78. Hayatım boyunca anneme de bakamadın bu çocuğa dediler şimdi hepsinin çocuklarından 20 cm uzunum
Nisaomer Pimpirikliannecik galiba seni çok iyi anlıyorum ne zmn annemlere gitsem aynı şeyleri söylüyorlar ama benim kızım hiç biay yemez içmez ağzına bir lokma koyana kadar canım çıkiyor bizim çocuklarda böyle kimse kimsenin halinden anlamaz canm boşver
Pimpirikliannecik Nisaomer benimkinin yemede sıkıntı yok ama hasta olunca birden gidiyor tam toparlandı diyorum yine geliyoruz aynı yere yani yese de işte bu sorunlar çıkıyor. Bazı çocuklar iştahsız oluyor üzülmeyin ♥️
Yasirefeninannesi Pimpirikliannecik cnm iğde tozu al 2 tatlı kaşığı yoğurt da pekmez e karıştır yedir
cagansal_26 Pimpirikliannecik doktorlar 2 yaş sonrası genetık onemlı dıyor. 2 yasa kadar beslenme dıyor bende sızın gıbı gunluk her besınını yedırıyorum.o yızden ondanda emın degılım:D bugun argivit klasik sipariş ettım boyu etkılıyor deniyor ama bılemedım:) ara ara unutuyorum bırı cat bır sey dıyor aklıma takılıyor sızın gıbı. ama ben ogretmenım sınıflarda genelde aynı boyda cocuklar. bebekken nasıllardı bılmıyoruz sonradan yakalıyorlar bır sekılde yasıtlarını. hangımız kucuk kaldı kocaman anası var :)
cagansal_26 Pimpirikliannecik kan tahlıllerıne baktırdınızmı? birde benım bebegım son ay büyümedı anne karnında doktorum o zaman mınyon olcak demıstı aslında zaten :) 48 cm dogdu . elhamdulıllah saglıkla buyusunler
Pimpirikliannecik cagansal_26 argivit bende denedim hevesinizi kırmak istemem ama hiç işe yaramadı hatta çocuğumun uyku düzenini bile bozdu enerji verdi sadece ama siz deneyin belki sizde yararı olur. Evet unutuyoruz hatırlatıyorlar bazen çocuğuma bakıp bakıp üzülüyorum psikolojisini bozuyorlar insanın
Pimpirikliannecik cagansal_26 gerçi söyle bir şey söyleyeyim size benim arkadaşlarım 1 ay ara ile doğum yaptı biri 53 cm di biri 46 arada fena halde fark vardı 3 yaşına kadar böyleydi sonra kısa olan bir atak yaptı şuan diğerinden en az 4 5 cm daha uzun ve daha iri duruyor yani böyle de olabilir bir ihtimal
Pimpirikliannecik cagansal_26 kan tahlilini 1 yaşta yaptırdık bir sorun yoktu sonra 14. Ayda hastanınca tekrar yaptırdık yine bir sorun görünmedi. Benim bebeğimde 48 cm doğdu ama doktorumuz büyüme geriliği vs den söz etmedi hatta ben kendim sordum boyu çok mu kısa diye kendisi hayır normal değerlerde sıkıntı yapacak bir durum yok dedi ama bende 48 cm doğmasına şaşırmıştım daha uzun olur diye bekliyordum
cagansal_26 Pimpirikliannecik bu hafta kontrole goturdum doktor hıc onemsemedı persentıkde oldugu ıcın :) bence cok takılmayın hangımız buyumedık :) argıvıt olcek olarak nasıl kullandınız?