Senazeynep3425 Ysmndnz_ en güzeli o şekilde canım. 😊 Arada bir kendi başına oynamasına müsade etmek lazım ama.
Ysmndnz_ Senazeynep3425 🥰 zıpzıpta kendi başına vakit geçirmeyi çok seviyor şimdi sürünmeyi de öğrendi evde geri geri tur atıyor
Hayalannee Ysmndnz_ çok sert bir eğitim uyguluyorsunuz bence. Bebeğinize dokunun sakinleştirin. Bende uyku eğitimi verdim. Ağladığında hep dokunup sakinleştirdim. Şimdi yatır çık yapıyorum. Kendi uyuyor ağlamadan
Sinem61 Ysmndnz_ kimden eğitim aldınız. Ben de düşünüyordum ama çok ağlar diye korkuyordum sizin yazınızı okuyunca netleştim eğitimi kendim vermeye karar verdim
Ysmndnz_ Sinem61 Sinem61 inanın isim vermek isterdim belki o kişiden eğitim alan vardır . Kendiniz verin en doğrusu
Haffuse Dlk55blt-rdvn evet canim ayni sekilde once hizi azalt… Sonra salla dur, durdugun zaman patpatla… Salla, patpat, mizmizlandiginda salla… Boyle devam et…bi sure sonra patpata alisicak insaAllah, hic sallamadan sadece patpatla uyuyabilecek…
Hayalannee Dlk55blt-rdvn 5 aylıkken başladık biz. 4-5 gün sonra hiç ağlama falan kalmadı ve 10 gün sonra yatır çık yapmaya başladım. Uykuya geçişlerimiz kolay ve desteksiz fakat uyku düzenimiz oturdu diyemem. Gece uyanmalarımız çok fazla hala. Şimdi onu düzeltmem gerek
Tosbiktosbikk Ysmndnz_ 12.günü biraktim yok yani gece uykusunu yapamadik Asla kesintisiz uyumuyo katilarak agliyodu dayanAmadim artik biraktim
Happymomnes Ysmndnz_ Kimden eğitim aldınız acaba? Bende düşünüyorum AAynı kişi ile yanlış eğitim vermeyim yavruma. Size de geçmiş olsun kendinizi suçlamayın siz herkes gibi bebeğinizin iyiliği için bunu yaptınız bol bol sarılıp öpün yavrunuzu onu çok sevdiğinizi tekrarlayın
Ysmndnz_ Happymomnes Şuan zaten uyanıkken yatağını görünce deliye dönüyor . O gün bütün gün kucağımdan inmedi nasıl bir korku yaşadı anlatamam 6 aylık herşeyin bilincinde
Ysmndnz_ Haffuse Sallarken yan mı yatırıyorsunuz pat pat yapmak için. Benim civciv ayağımda yatmıyor . Ben koltuğa oturuyorum yastık dizlerimde o şekilde yatıyor ayaklarını ya yana açıyor yada benim göğsüme doğru kaldırıyor o şekilde sallanıyor . Emzikte kullanıyoruz ve uyurken elinde kundak bezi mutlaka oluyor onsuz uyumak istemiyor
Sinem61 Ysmndnz_ siz de haklısınız tabii. Ben de yanlışlıkla kendisine denk gelirim diye korktum o yüzden sordum. Çok kişiyle görüştüm fiyat aldım araştırıyorum sürekli, kendim yapamam gibi geliyo
Keeeriman Ysmndnz_ yaaa çok üzüldüm kötü bindeneyim olmuş kıyamam allah bağışlasın fotodan gördüm meleğim ne tatlı💕ben de eğitim düşünüyorum çok araştırıyorum buraları okuyorum hep inanın bu yaşadıklarınızı paylaşmanız aydınlanma oldu bana da
Tosbiktosbikk Ysmndnz_ evet zor bela dayandim simdide ogrendigim sekil ddevam ediyorum ama aglatmadan asla
Dlk55blt-rdvn Hayalannee bizimki hem gazlı hem her çişini yaptığında uyanıyor uyku eğitimi vermeye mecalim kalmıyor bi de değmezse diye aklımdan geçirurorum