Az önce çok garip sırlı bi olay yaşadım tam buraya yazacaktım ki bu başlığı gördüm. Kızım bugün aşı oldu en son bu akşam 23.00 da emzirdim (4aylik) ve uyudum. Uykum acayip hafif hemen uyanırım. Zaten o da acıkınca kıpırdanmaya başlar emziririm ama bu gece hiç uyanmadim nedense az önce resmen abartısız kuvvetli bi rüzgar esti odanin içine(yazarken bile tüylerim diken diken) uyandım bı baktım ki saat 05:45 😳 bu ilk kez oluyor hiç uyanmamis bile bebeğim ateşi falan da yoktu anlamadım ne hikmetse kalkıp emzirdim şimdi de uykum kaçtı 🤷🏼♀️ tuhaf bi ruh halindeyim resmen 2 kez hissettim evin içinde o rüzgarı