Barismehtap ilk zamanlar ben de bebegimin aglama degil ama mirildanma uyanmaya yakin cikardigi sesleri duymuyordum. Ama esim duyabiiyirdu, isitme testi yaptirdim gercekten sol kulak dusuk frekanslari duymuyormus. Ama aglama vs duyuyorum tabi ki, siz ciyak ciyak demissiniz demek ki isitsel bir problem yok. Tekrarlanmamasi icin bebek kamerasinin monitorunu yattigijiz yerde birakabirsiniz, boylece iki kati ses olur. Monitor + bebek aglamasi