Barismehtap vücudunuz çok yorulduğu için oluyor bunlar. Uyanamamanızın nedeni de “ben uyanamasam da yanımda uyanacak birileri var” duygusu. Doğum yaptığım ilk günlerde beni de hep annem, kayınvalidem vs.uyandırıp “ağlamayı duymuyor musun?” diye soruyorlardı. Hatta annem uyanamayacağımı, bebeğimin aç kalacagını söylüyordu. Onlar gittikten sonra “eşim de uyanamaz. Bebeğim ağladığında uyanmam gerek ve onun ihtiyaçlarını karşılamam gerek” diye kendi kendime söyledim. Siz de yapın. Zihninize bu komutu verdiğinizde göreceksiniz sorun kalmayacak.