AslhanDivarc ben de öyle düşündüm,oğlum 55 günlük ,daha önce 1-2 kez uyandığımda biraz ağlarken bulmuştum,geç uyandığımı düşünmüştüm,normalde ben de yatakta elini kolunu sallamasına bile uyanırdım,sanırım burda annem falan çok ilglendiği için aklım takılmadan uyuyorum, doktor sen uyandırma kendisi uyanınca emzirirsn dediği için 20 gündür alarm kurmuyorum