Z_m_K Sebnemates22 bebeğim 7,5 kilo doktor 1 ml ocean kullanın dedi. Sizinki neden daha fazla acaba ? Doktorunuz mu söyledi ?
aselsdk Fatmaana bizde sidefer kullanıyoruz içeriği doğal doktorumuz verdi kaç damla sizin kaç ay kaç kilo bebişiniz
Sinem1205 Yigitefeninannesi_ bizim doktorumuz 2 damla dedi bestiron için. Farkli damlalar da 1 damla verilenler de var. Doğum tarihi ne oğlunuzun 😊
Hasretela Asya1911 ocean kullanıyorum memnunum kabızlık vs yapmıyor sağlık ocağından verilenı kesınlıkle tavsıye etmıyorum
Sebnemates22 Gulcekizim doktorunuza sorsanız daha iyi olur bence bizde kansızlık olduğu için yüksek veriyoruz 🙂
Umay_bebek1 Gulcekizim kilo başı iki damla içerisinde ki demir oranı düşük olduğu için kilo başı iki damla öneriliyor yani altı kiloysa 12 damla
Asya1911 Sedaauykucu bestiron ölçek şeklinde ya damlasını nasıl ayarlıyorsunuz sonuna kadar çekince 1 ml oluyor
Tbmstf minikonunanasi yine de su veriyor musunuz yani ocean da da leke yapma gibi bir durum oluyor muymuş acaba?
minikonunanasi Tbmstf hayır oceana geçtiğimizden beri su vermiyorum. Ferrum renkli bir ilaç ondan veriliyormuş. Ama ocean beyaz/krem renkli.
xSarelle Esmalinam ocean kg başına 2 damla diye biliyorum. D vit ise günde 3 damla ya da 1 fıs (400 IU olandan)
Roisin Hanifecoskun Yigitefeninannesi_ Demir ile kan aynı. Hanife Hanım sizin dediğiniz d vitamini. On günlükken d Vitamini başlıyor. Dördüncü aydan da demir ya da kan takviyesi.