Pelinsubebe 1Mother1Boy doktorda biraz acayipti ya keşke sorsaydım dediğiniz gibi yapayım şuan 10 aylığız 13.ayda gideceğiz doktora ama olmadı erken başka doktora gideyim tesekkürler
1Mother1Boy Pelinsubebe Rica ederim 🤗 siz kilosuna göre aç karnına vermeye devam edin doktora gidene kadar
Gamzelim11 damlaa06 evet bizdede uykuda sıkıntı yaşıyoruz huzursuz sürekli belkide ondan dolayı dediğiniz gibi bizim burdakiler hicbisey bilmiyorlar yemin ederim yaa
damlaa06 Gamzelim11 bi gun vermeyin birde oyle gozlemleyin ben oyle yaptim baktim.vermedigim gun sorun yok bende biraktim
mrvrm benkosarim bizde de kakasinda kan gördüm. Bıraktım. 1 hafta sonra yine kullandım. Yine kan gördüm. Hiç kullanmıyorum artık
MelikeElifDuru Masal04 bir haftadır kullanıyoruz çok şükür bir sıkıntı yaşamadık hatta daha fazla yapmaya başladı içindeki zeytinyağına bağlı olarak sanırım
burcui89 aya kadar Ocean kullandık, bir buçuk aydır içeriği temiz olduğu için Newvit kullanıyoruz memnunuz
Senayismail Asya1911 size leke yapmayan rengi beyaz tadı kokusu harika içeriği temiz ve kabız yapmayan takviyeyi söyleyeyim kidsfer :)
MelikeElifDuru Masal04 aa çok şaşırdım. Teşekkürler bu bilgi için. Olur da başımıza gelirse sebebini biliriz artık😅
Egeda00 Linosh doktorumuz bize de sidefer verdi ama henüz başlamadık sebzelerle başlayalım kabızlık olmasın diye dedi siz ne zaman başlamıştınız ? Bebeğim 5 aylık
Z_m_K Sebnemates22 bebeğim 7,5 kilo doktor 1 ml ocean kullanın dedi. Sizinki neden daha fazla acaba ? Doktorunuz mu söyledi ?
Sebnemates22 Z_m_K bağışıklığı düşük birde kanında biraz sorun çıktı o yüzden yükselmesi için doktorumuz 2.5 ml’ye çıkardı