MinikPandam_ benim yengem sağlık bakanlığında çalışıyor o önermişti bana ocean i kendiside iki çocuğunda ocean kullandı hiçbir sikayetide olmadı. Kimisi ise yaramiyor filan demişte demir ilacini sağlık ocağı üç damla demişti bana çocuk doktorumda kilo alımı çok hızlı diye kilosunun iki katı vermemi söyledi. Bu durumda sağlık ocağındaki klasik bir ebeyi dinleyip üç damla vermeye devam etseydim markası önemli değil tabikide demir eksikliği çıkacaktı 💁🏼♀️