1Mother1Boy Pelinsubebe Kilosuna göre verin günde bir kez aç karnına. Değerleri çok düşük geldiği için 13 damla demiştir. İsterseniz değerlerine baktirip öyle devam edin.
Pelinsubebe 1Mother1Boy doktorda biraz acayipti ya keşke sorsaydım dediğiniz gibi yapayım şuan 10 aylığız 13.ayda gideceğiz doktora ama olmadı erken başka doktora gideyim tesekkürler
MinikPandam_ Hanifecoskun ocean leke yapmiyor mu? Ben de çok çekiyorum bundan. Baticon gibi damla, her yeri boyuyor kızım tadını da sevmeyip tükürüyor çoğu zaman zaten
Bukris-m09 MinikPandam_ Önlük takıp kaşığa damlatıp verebilirsiniz daha kolay ilk zamanlarda biz şimdi direk ağzına damlatıyoruz önceden küçükken kaşığa damlatıp verirdim zaten kilosuna göre veriyoruz azıcık bişey çay kaşığı dolmuyor bile
Hanifecoskun MinikPandam_ benim yengem sağlık bakanlığında çalışıyor o önermişti bana ocean i kendiside iki çocuğunda ocean kullandı hiçbir sikayetide olmadı. Kimisi ise yaramiyor filan demişte demir ilacini sağlık ocağı üç damla demişti bana çocuk doktorumda kilo alımı çok hızlı diye kilosunun iki katı vermemi söyledi. Bu durumda sağlık ocağındaki klasik bir ebeyi dinleyip üç damla vermeye devam etseydim markası önemli değil tabikide demir eksikliği çıkacaktı 💁🏼♀️
aselsdk benkosarim sağlık ocağının verdiklerini kullanmayın sakın paraben içeriyor ben sidefer kullanıyorum içinde zararlı bir şey yok kokusu da yok ocean da doğal ama demir de çok yeterli olmuyormuş
Zeyneppppduygu aselsdk sideferi açınca 1 ay kullanın atın dedi eczane ama bitmiyor bir aya bayağı kalıyor siz atıyor musunuz 1 ay sonra
Asiyyee Ocean almayin sakın ona guvendik demir eksikligi çıktı suan her sabah ağlayarak şurup iciriyorum ocean herkes cok duydugu icin kullanıyor iyi olduğu icin değil
Deletedmon_65 Asiyyee gerçekten mi yaa ocean yeni kullanmaya başladık bestiron kullanıyorduk çok pahalı diye ocean geçtim 😒
peloser Asiyyee kaç kilo bebişiniz acaba Kaç damla kullanıyordunuz? Bizim de bu ay kan tahlili var. Microfer kullandık hep. Yetersiz kalmamııştır inş
Linamemic Asya1911 Benim de 2,5 yasinda Kizim var demir dusuk cikti tahlilerde ama demir ilacini icmiyor sute katabilcegim Bi demir ilaci varmidir bildiginiz
Burceee Ben sidefer kullanıyorum. Her şeye ağzını öyle kolay kolay açmayan bebişler için öneriyorum. Benim oğlum bile, ki kendisi çok seçicidir, tadını seviyor.
Sinem1205 Asya1911 bestiron kullaniyorum ben demir damlaları içinde en temiz iceriklisi kabızlık da yapmadı hiç 😊
Barbekusos Kizlar kan ilacı ve demir ilacı ayrı mı? Cahilliğime verin. Bebegim 4 aylik sadece kan ilacı verdi doktor
Hanifecoskun Barbekusos ayrilar demir ilacını doğduğu zaman direk başlıyorsun kan ilacını 4.ay kontrolünde başlatıyor sağlık ocağı
Roisin Hanifecoskun Yigitefeninannesi_ Demir ile kan aynı. Hanife Hanım sizin dediğiniz d vitamini. On günlükken d Vitamini başlıyor. Dördüncü aydan da demir ya da kan takviyesi.
Sinem1205 Pelinsubebe benim kizim 4 aylik 7bucuk kilo kilo başına 2 damla veriliyor ama 10 damlayla baslayalim yavas yavaş artıralım dedi doktorumuz
Yigitefeninannesi_ Sinem1205 teşekkürler benim oğlumda 7.5 kilo kilo başı 1 damla diye biliyorum ama siz 2 damlami veriyorsunuz