karelmomyy Asya1911 sağlık ocağının verdiğini kullandım bebeğimi kabız yaptı gaz da çıktı röntgende baya rapatsız oldu. Sonra doktorumun önerisi ile bestiron aldım kullanıyoruz gayet rahat bebeğim içeriği en temiz olanlardanmış… Öneririm
xSarelle Esmalinam ocean kg başına 2 damla diye biliyorum. D vit ise günde 3 damla ya da 1 fıs (400 IU olandan)
Mihraelif Mühendisin oğlu var orada açıklamalarda en iyi damlaları açıklıyor ama kaç damla vermemiz gerek onu bilmiyorum
Hanifecoskun Miray08 kilo alımına göre değişiyor normalde kilosu kaçsa okadar damla şeklinde kullanılıyor ancak bizim çocuk doktorumuz iki katı şeklinde vermemizi söylemişti
Pelinsubebe Bende bestiron sabah akşam 19 damla kullanıyorum bağışıklığı dusuktu 7 damladan 13 damlaya çıkarmıştı doktor sonra doktoru degıstırdık o da detay sormadı öyle kaldı acaba fazla mı kullanıyorum az mı sabah akşam mı oluyo bilgisi olan var mı
Sinem1205 Pelinsubebe benim kizim 4 aylik 7bucuk kilo kilo başına 2 damla veriliyor ama 10 damlayla baslayalim yavas yavaş artıralım dedi doktorumuz
Pelinsubebe 1Mother1Boy 10 aylığız kılosunu en son 8 ayda gitmiştik 8 kiloydu suan bilmiyorum bu arada 19 degıl 13 damla yanlış yazmışım
Masal04 MelikeElifDuru bestiron yapıyor galiba 10 gün yapmadık. Şimdi oceana geri dönecegim ocean kullanırken böyle degildi
MelikeElifDuru Masal04 bir haftadır kullanıyoruz çok şükür bir sıkıntı yaşamadık hatta daha fazla yapmaya başladı içindeki zeytinyağına bağlı olarak sanırım
Pelinsubebe Masal04 pardon 10 damla ama neye göre bilmiyorum bana 6 aylıkken bağışıklığı düşük 13er damla kullan demişti sonra başka doktora gittik miktarınınsormadı bende 10 damla kullanım bari dedim öyle kullanıyorum. İlk bu bağışıklık olayı olmadan önce 7 ser damla vermişti
Masal04 Pelinsubebe bana doktor Kilosundan biraz Fazla verelim dedi. Ocean kilo başındaydı bestiron Kilosundan fazla olmalı dedi. Bende kabızlık yaptığını düşünüyorum şu an kararsız kaldım ne alayım
1Mother1Boy Pelinsubebe Kilosuna göre verin günde bir kez aç karnına. Değerleri çok düşük geldiği için 13 damla demiştir. İsterseniz değerlerine baktirip öyle devam edin.
Simgesers Asya1911 ocean kullandık ama pişmanlık çünkü bebeğim de 9. Ayın da kansızlık çıktı ocean yetersiz kalıyormuş ilk aylarda bizim tecrübemiz bu şekilde oldu ama tavsiye etmiyorum doktorum yetersiz kaldığını söyledi ve 9. Ay da kan şurubu verdi 3 ay kullandık çok zordu içirmesi vs. Oyuzdrn en çok önerileni almanızı tavsiye ederim
Rbi Badesmom çok değil mi 🙄 benim ebe arkadaş çok verme yağlanma yapar dedi ciğere çoğu iyi değil 3 damla yeter dedi ve dvit demir ikiside ocean 3 er damla veiryrm