Rabia_solmaz kızım suan 3 yaş 2 aylık , oğlum 22 günlük. Kızım doğumdan önce yemeğini kendi yer , üstünü değiştirebilirdi. Kardeşinin gelmesini heyecanla bekledi. Çok akıllı bir çocuktu. Ancak kardeşi gelince , kendi yemeyi bıraktı üstünü asla değiştirmiyor kendi yapabildiği her seyi terk etti, bende bebeğim dedi ve hepsini bana yaptırıyor. Kardeşini emzirirken ya da kucağımda görünce kıyametler kopuyor. İyi ki kres var da bütün gün kreşte de biraz rahatlıyorum ona rağmen akşam ve haftasonları üzerimizden tır geçmiş gibi oluyor. Ben tek cocuk taraftarıydım ama korunurken hamile kaldım. Hiç olmazsa arada 5 yaş olsun , ve mutlaka hamilelik öncesi kreşe başlamış olsun. Zaten kreşin ilk zamanları cok hasta oluyorlar hepsi üst üste gelmesin.