Rabia_solmaz ben yaş farkına çok takılmıyorum uçurum olmadıkça, şu an 18 aylık oğlum yemesinde içmesinde uykusunda vs sorun yok o haliyle bile okula başlamadan istemiyorum çünkü çalışıyorum yeni döndüm işe. Hem maddi anlamda toparlamam lazım hem oğlumun tuvaletini yemeğini kendi yiyebilmesi birazda olsa kendine yetebilmesi lazım anaokuluna kreşe vs neyse yollarım o okuldayken küçüğümle ilgilenirim sonrasında da küçük büyür babaannesi ilgilenir diğeri okulda olur en azından daha rahat büyürler diye düşünüyorum. Yaş farkı değilse mental sağlığınız, çocuğunuzun sağlığı ve istemesi de önemli bence küçükte olsa, 32 yaş geç bi yaş değil eşiniz için insanlar o yaşta yeni evleniyor. En azından yemeğini, uykusunu ve tuvaletini çözün ondan sonra düşünün.
Bunun birde hamilelik süreci var yani 9 ay boyunca yorgun hissedeceksiniz ve 22 aylık bir afacanla uğraşacaksınız.