Rabia_solmaz 18 aylık oğlum. Baktığımız zaman çok hareketli olması dışında şükür beni yoran bir durumu yok. Evet uyku konusu var ama normal olduğunu düşünüyorum. Onun dışında yemeğini yer, insan sever, güler oynar. Maddi olarak da biraz daha rahatlasak iyi olur ama evet gücümüz var. Tek sorun benim gücümün olmaması. 23 yaşındayım. Herkes yap demeye başladi. Arası çok olmasın, yap bir daha uğraşma çıksın aradan gibi gibi. Ben en güzel yaşlarımı bir evlatla geçiriyorum. Bir daha zor olur aman yap aradan çıksın diye ben 5 yılı daha kendimi feda edeceğim. Bence çocuk aradan çıkarılacak bir şey değil. Artık maddi olduğunu da düşünmüyorum. İmkanımız var olmasaydı yine doğacaktı o çocuk. Şimdi bencilce olacak belki ama ben artık kendimi düşünmek istiyorum. İşse iş, gezmeyse gezmek, yemekse yemek. Düşüncem bu yönde. Allah ım koynumdaki evladıma sağlıklı ömür versin.