babba genelde ilk 10-15 günlük süreçte gaz sancısı olmaz diyor doktorlar benimde bebeğim 3 gunlukken krize girdi ağlamaktan gaz sandım
Meğerse kayısı yemiştim o bize dokunuyormuş bir daha asla yemedim bagirsak yapıları ikinci haftada daha çok ama çok küçük annesi sen sakin ol göğsüne yatır ama teni tenine değsin bolca emzir gerekirse göğsünde uyusun ve yediğin içtiğin her seye dikkat et