Zeytinege babba tatlım gaz sancısı için banada biraz erken gibi geldi, genelde 15. Günden sonra başlıyor gaz sancısı, doydugundan emin ol bazen açlıkla gaz birbirine karıştırılabiliyor.
Cesurefe babba doktorunuza danismadan sakin kullanmayin elma yagini.takip ettigim bi dr ölüme kadar sebep olabilen bisey demisti acı elma yagı icin.aman dikkat
nepenthe Cesurefe ben doktor iziniyle kullanmıştım yoksa asla söyleyemem tabi kendi doktoruna da sormalı hanımefendi, özellikle zaten bir damla yazdım :)
Sasah1441 babba un kavurup bi tülbentle karnına sar az az da çoraplarının içine koy biz o sancıları öyle atlattık agladıkça sardım rahatladı kuzum çok şükür geçti geçer sizinde ❤️❤️ bileğinle kontrol et ılık olsun ama
Mom107 babba ayakları ve karnına sıcak uygulama yapın gaz ilacı dr danışarak kullanın çok iyi geliyor
Melinoee babba https://youtu.be/UrQ_d7iLSGo tam 5 aylık olana kadar böyle çıkarttırdım gazını. Sakın korkma hiç bir şey olmuyor. Herkes bana cani gibi bakıyordu yaptığımda ama çıkan gazı duyduklarında şok oluyorlardı. Sonra bebeğim deliksiz uyuyordu. Lütfen dene bana dua edeceksin.
Sasah1441 Melinoee ama onun tekniği çok önemli canım annemde yapıyor aynısını ben korkuyorum yapamıyorum bacaklarını diretmiycek mesela bunu yaparken gerçekten çok iyi gaz çıkarttırıyor ama 👍
Minikpirincim babba canim gaz icin kesnlikle kimyonlu rezene icir. Sen de icebilirsin onunda faydasi olur. Tavsiye edene cok dua ettim sen de bana et. Bende 2 adet var biri kapali paket digeri yarim istersen yollayayim hemen 30 tlye kargo ucretsiz
Melinoee Sasah1441 Bacaklarını diretiyorsa zaten deli gibi gaz vardır. Benimki direniyordu sonra pes ediyordu allahım ne gaz ne gaz. Gerçi hala masaj yapıyorum ben ama bu şekilde değil. Süt tazyikli geldiğinden hep gazımız var bitmiyor 😞