Evrencakar resmen beni anlattınız bende kısa kestirecem topuzla gezmekten ve düzleştirmeyede vakit yok cocuktan dolayı ve gür saçlarım ne gerek var uzuna bakalım bayrama yakın bende kısacık yapacağım sizin saçlarda çok güzel ama dediğiniz gibi bakamadıktan sonra da hep topuz içinde kalıyor resim bekliyorum sizden🌼eminim çok yakışacak