Beyzanur7 Evrencakar şimdiki halinde çok çok güzel eğer kestirirsen de yüzüne gider die düşünüyorum 🥰nasılsa koku sende uzar hemen beğenmezsen de
Evrencakar Beyzanur7 evet haklısınız kökü bende ne kadar pişman olabilirim ki birşey olmaz 🤣 teşekkür ederim 🌸
Evrencakar Mavi3435 ya çok teşekkür ederim ama şuan biraz daha koyu saçlarım arkadaşım emzirdiğim için boya yapamıyorum saçıma 🌸 çok kibarsınız teşekkür ederim 🌸❤️
Momofleos Ne tatlısınız maşallah 🧿 Aslında böyle de çok güzel ama kısa saç ayrı bir hava katıyor bence insana daha cool gösteriyor 😄