Evrencakar Arimayaa ben saçımı hiç düzleştirmedim düz saçı pel sevmem kendi haliyle bırakmak istedin aslında bi tık kısa istedim ama kuaför böyle daha iyi olacağını söyledi, çok teşekkür ederim 🌸
trn-mom55 Evrencakar zaten omuzlarında maşallah çok güzel saçların var bence kestirme uzun hali çok daha güzel olur kıvırcıkta. Ben olsam daha da uzatırdım🌺
Suuu Evrencakar Bugün uygulamaya girme sebebimsiniz çok merak etmiştim saçınızı 😊 çok çok yakışmış maşallah güzel anne Sağlıkla kullanın 😊😇💜🧿
Deletedmom_62 Evrencakar yakışmış ama marlyn Tarzı olmamis küt bir kesim olmuş sadece ve bence bu renk size yakışmıyor sarı çok mükemmel olmuştu 😁
Evrencakar Deletedmom_62 ama emzirdiğim için saçlarımı boyatmıyorum maalesef 🌸 kuaförüm emzirmeyi kesince öyle boyayıp kesebileceğini söyledi birden kesmiyim pişman olursun dedi 😁
ayazbebek_0 Evrencakar bnde uzun diye kestirdim ama yine fark etmedi çocuk bırakmıyor yinede fazla ve pişman oldum uzamasını bekliyorum önermem😄