İlk 3 ay aynı böyleydim şuanda sadece anneme oda 40ı çıkana kadar benimle kaldığı için kardeşime okul dolayısıyla yanımda kaldığı için ve eşime bırakabiliyorum.Asla kayınvalide görümce vs. halen daha bırakıpda biyere gidemem gitmem.Kucaklarına bile aldıklarında gözüm asla onlardan ayırmam 🙃çok kötü birsey biliyorum ama elimde değil 🥺