Kızım 36 günlük kayinvalidem üst katimda uyurken 1 2 saat bırakıyorum bende bu sırada işimi yapıyorum bisey olduğunda ariyo gidiyorum ağladığında vs onun dışında sonuçta o da bir anne 3 çocuk bakmış diye düşünüyorum ve kendimi rahatlatıyorum kayinvalidemde Allah razı olsun pir donuyo çocuğun etrafında kendinizi biraz rahatlatin bence