Gamze225 ben anneme ve kayınvalideme 2 saati geçmeyecek şekilde bırakmışlığım oldu,o süreçlerde de genellikle uyuyordu zaten bebeğim yani göz kulak oldular diyebilirim,bir de yeni doğum yapmıştım daha geceleri uyanıp bebekle ilgilenip sabah da devam etmeye henüz yeni adapte oluyordum o süreçte annem bendeydi ben uyumuştum annem bakmıştı ama bende fazlası olmuyor zaten gittiğim yerden de koşarak geliyorum işim oluyor zaten hiç gezmeye gitmedim daha