firemom yeni hesap açmışsın bu biiirr…..birini karalamaya çalışarak kendi kalbini karalamış oluyorsun bu da ikiii….ben bu tercüman anneden eğitim aldımmm ve aldığım gibi çevremde ennn Aaz 15 kişi vesilem ile eğitim alıyor……
her eğitimcinin sayfasında takipçi yükselmesi var….bu tercüman anne diğer eğitimciler gibi beğeni etkinliğine katılmıyor…….bu kadar mezun vermesi mümkün değil diyerekkk ne hakla yargılayabiliyorsunuzzz?? Çok fena şeyler dönüyor burda bilmem nee…baya burda bu boş vakitler geçirerek açık arıyorsunuz peess!…kızım için eğitimi aldım tercüman anneden ve asla laf ettirmemm hanımefendi,…… çokta memnun kalınıyorr……bazı eğitimcilerin sayfasında aynı bu dedkleriniz varda neden onların adı geçmiyor,bu kişinin adı geçiyor??? Sizi engelleteceğim, böyle yargılamaya hakkınız yokkk,hele birde 2 aylık bebeğiniz varr,eğitim alacak zamanı değil iken bunları yazmanızda amacınız nee??……