FiltreZeka Kızlar bebeğim 4 aylık oldu. Bir haftadır kucakta sallanarak uyuyor. Kucaktada kendini kasıyor ağlıyor uyuyamıyor. Ninni söylüyorum bazen öyle içi gidiyor. Tam anlamıyla uyku gerilemesi yaşıyoruz. Önceden uzanarak emzirirdim ve uyurdu. Gözlerini ovuçturduğu an uyutmaya götürürdüm. Ama şimdi götürsemde emmiyor. Uyukladığında emiyor. Uyku eğitmeni Melek Uykuda dan eğitim almayı düşünüyorum. Tam 5 aylık olunca eğitim alınıyor. Sizce eğitim almalı mıyım yoksa düzelir mi? Bu konu hakkında kitap alıp okuyup sonuç alan var mıı??? Çok zor durumdayım 😔
benimprensesim FiltreZeka ya benimde öyle bende tercüman anneden alacağım galiba alan çok yumuşacak geçiş yapıyor ağlaması çok az diyor melek uykuda nasıl acaba 🫠
Feyzam_12 FiltreZeka tercüman anneden alın eğitimi😍 kızımda tercüman anne nur hanım yardımcı oldu,iyiki var💕 düşünmeyin derim🥰
FiltreZeka benimprensesim bende burda onu çok öven gördüm o yüzden onla konuştum. Bayramdan sonrası için onunla ramdevulaştık. O zamana kadar kendim bişeyler yapmaya çalışcam 😔
Feyzam_12 benimprensesim tercüman anneden alın😍😍 kızım için çok araştırmıştım, sonunda doğru kişiyi tercüman annede buldum🥰👏🏻
FiltreZeka Feyzam_12 kaç günde hallettiniz. Benim bebeğim kucaktan asla inmiyor uykuya dalana kadar. Ve ağlatmak istemiyorum 😔
Feyzam_12 FiltreZeka her bebeğim gelişimi farklı kuzum ya,benim kız uyumlu bi kız olunca hemen toparladı, arkadaşıma önerdim,çok Zor onun kızda,yavaş yavaş düzelme yolunda 🥰
Samyeli008 FiltreZeka Burcu Hanım mükemmeldir kesinlikle tavsiye ederim. Emerek uyuyan gece 348597432 kere kalkan bebeğim uyumayı öğrendi sayesinde. Benim kızımın diş problemi hiç bitmediği için sıkıntı yaşıyoruz ama eğitim süreci süperdi sayesinde akşamları oturup çayımızı içip TV izliyoruz eşimle hala dua ederim kendisine
Boncugummomy1 Samyeli008 bende eğitim verdim kendim iyidi ama diş dönemine girdik. Çok zor uyumaya başladı sizinde öyle oldumu acaba
Prenses__mamy42 Ben de tercuman_anneden aldım çok memnun kaldım işinde harika çevreme de öneriyorum ve yengem de çok büyük sıkıntı yaşıyordu oda alıyor şuan bana sürekli dua ediyor çok şükür
Samyeli008 Boncugummomy1 Evet bizim de öyle şu an çünkü dişlerini çok ama çok zor çıkarıyor yani değil Burcu Hanım kim olursa olsun acısı olan çocuğa çözüm bulamaz maalesef. Ama eğitim öyle güzel bir şey ki gecede 10 kere kalkan çocuğum ağrıya rağmen 2 kere uyanıyor sadece
Samyeli008 FiltreZeka Tabi tabi uyku saatlerini ayarlar zaten. En geç 9 dedi mi uyur benim kızım genelde de 8 gibi uyuyor.
Samyeli008 ezgislifeburda Tam bir bozulma denemez buna çünkü eskiyi düşününce şu hali bile mükemmel. Emzirerek uyutma yok asla yatağına koyuyorum uyuyor dişi ağrısı biraz kucakta tutup sakinleştirip uyutuyorum. Gece de 2 kere uyanıyor en fazla normalde 10 kere kalkardı benim kızım yani bu hali bile çok güzel. Dişi ağrıyan çocuktan da deliksiz uyku beklemek mümkün olmaz zaten
benimprensesim ezgislifeburda ben konuşmuştum asla kalıplaşmış yöntem kullanmıyormuş ayına göre bebeğin istediği doğrultuda dedi bazen işitsel bazen dokunsal oluyorlar dedi
Samyeli008 ezgislifeburda Evet ama şefkatle uyguluyor çocuğun durumuna göre hareket ediyor sizi asla yalnız bırakmıyor hemen dönüş yapıyor
Sema_23 FiltreZeka canım ben tercuman_anneden aldım çok memnun kaldım çok şükür Nur hanimdan Allah razı olsun
Prenses__mamy42 FiltreZeka yok canım abartı şekilde ağlamıyor sonuçta bir düzene girene kadar biraz zor gibi görünse de hiç de öyle değil