Sdclb her eğitimde her bebek ağlar, yani size ağlamadı desem,sizin bebek beşki eğitim süresinde ağlar, huzursuz olur,bu normal,kızım biraz zor uyum sağladı ve eğitimimiz bittiği halde tercüman anne (nur hanım)la muhabbetimizi hiç kesmedik,çok yardımcı oldu🥰 bi görüşün derim, sizin bebeğinize göre yorum yapacaktır öncelikşe