Deletedmom_58 aynen öyle çağımızın modası otizm. B3n otizmi kesinlikle kucumsemiyorum ne kadar erken tanı o kadar iyi ama 8 9 10 aylik hatta yaşına yeni girmiş bebeklerden çok şey bekleniyor olmayınca da hemen otizm, allah vat internette neyi arastirsam neye baksam otizm diyor burnu akıyor otizm olabilir insani korkutuyorlar da