Sydagny hemşire söyleyince açıkçasi bende çok taktım ara ara aklıma geliyor korkuyorum ama şöyle düşünüyorum normal 40 haftalık doğan tek bebeğin 3 ayı ile prematüre doğan üstelik ikiz bebegin 3 ayı nasıl bir olabilir düzeltilmiş yaş bile yeterli değil anne karnını iki bebek ile tek bebek paylaşımı arasında dünya fark var tedbir alınmalı ama bu bebeklere çok yukleniyoruz her şeyin zamanı var her bebeğin gelisimi farklı mesela benim bebeklerim sürekli uyuyor ama benim ve eşimin bebekligi de öyle herkes söyler çok uyurdunuz derler ama gayet sağlıklıyiz çok şükür